"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

Bill Shankly

środa, 6 stycznia 2010

Anti Christ / Devil Corporation :)

Jest to jedno z tłumaczeń nazwy kapeli, która dla mnie jest wśród tych najważniejszych. Pierwszy raz muzykę AC/DC * usłyszałem w roku 1992. Od tamtego wielce ważnego momentu nie przestałem ich słuchać. Są dla mnie przykładem ponadczasowości i ponadtrendowości. Każda płyta to niby to samo co poprzednia a jednak słucha się tego wyśmienicie. Czemu o nich piszę ? Bo wreszcie zagrają w naszym pięknym kraju ! Niesamowicie ucieszyła mnie ta wiadomość, bo od dawna marzyłem o ich koncercie. Warszawa, 27 maja, lotnisko Bemowo. HELL YEAH ! Let There Be Rock !

* - AC / DC - AC ( ang. alternating current ) - prąd zmienny , DC ( ang. direct current ) - prąd stały.

2 komentarze:

  1. Będę walczył o bilety w poniedziałek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.sinfonia.pl/koncerty/venom-w-polsce.html

    Widziałeś? :-D

    OdpowiedzUsuń