"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

Bill Shankly

wtorek, 23 lutego 2010

Mane - Tekel - Fares

"Boże odlatujący w obce dla nas strony
Powstrzymaj odlot swój
I tul z płaczem do piersi ten wiecznie krzywdzony
Wierzący w Ciebie gnój"

[B. Leśmian , Do Siostry]

ashes
scissors, stones
blind children playing god
unnamed species
broken clock
wounded soldiers on their way back home
piece of heaven
remembrances
sweat and tears
poisoned wine
bitter honey
second bottom of every dream
half-dead prophets
leper whores
some old clothes of dethroned kings

Mane - Tekel - Fares
I dance on the ashes of Jerusalem
Mane - Tekel - Fares
I weep on the ashes of Jerusalem

Lux Occulta - z albumu My Guardian Anger

Stary ale jary utwór. Dobra kapelka była z tej Lux Occulty...i pomyśleć , że to z takiej małej Dukli pochodziło :)

5 komentarzy:

  1. Szubrycht pisał jeszcze fajne recki w trash'em all.

    OdpowiedzUsuń
  2. fakt, no ale w koncu filologię polską studiował i łebski był...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaro od dłuższego czasu ma swojego bloga - http://szubrycht.wordpress.com, recki są czasem na http://muzyka.interia.pl/wiadomosci/metal .

    Ale cię naszło na LO. A nowego Saltusa i Nokturnal Mortum słyszałeś?

    OdpowiedzUsuń
  4. Saltusa jakiegoś nowego słyszałem, ale to już jakis death metal był i niezbyt mi podszedł. a nokturnali nie słyszałem. warto ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie warto, ale mi nowy saltus sie podoba :-D (nie, NM nie jest taki jak Saltus :) )

    OdpowiedzUsuń